Instructies om een PT te reserveren via ons nieuwe systeem:
- Selecteer de gewenste datum, het beschikbare tijdblok van 60 minuten en het aantal personen waarvoor u de PT wilt reserveren;
- Na het klikken op “Volgende” vult u uw gegevens en de eventuele kortingscode in, die direct wordt verrekend met het eindbedrag.
Leden krijgen standaard 40% korting met een vaste kortingscode. Deze kortingscode wordt door Bennie verstrekt. Vergeet niet na het invullen van de code op de knop “Toepassen” te klikken, anders wordt de kortingscode niet verrekend met het eindbedrag; - U kunt nu de reservering (met of zonder kortingscode) via iDeal afrekenen. Als u een strippenkaart heeft gekregen nadat u vooraf heeft betaald, zorgt uw persoonlijke code voor een eindbedrag van €0,-. Er verschijnt dan geen extra betaalverzoek;
- De reservering wordt altijd per e-mail bevestigd. Soms komt de e-mail in de ongewenste mail / spam terecht;
- Wilt u de reservering wijzigen naar een andere dag of tijdstip? Klik dan op de link in de ontvangen mail om een andere datum uit te kiezen;
- Wanneer de betaling mislukt, wordt de afspraak binnen 15 minuten automatisch geannuleerd en vrijgegeven voor een nieuwe poging;
- Krijgt u na het aanklikken van een datum de melding: “No available times?” Dan is deze dag helaas volgeboekt. Als een dag donkergrijs is, dan is deze dag door Bennie geblokkeerd.
Hieronder ziet u een instructievideo met alle stappen voor het plaatsen van een reservering met een kortingscode die u heeft ontvangen bij een strippenkaart. In dit geval zorgt de code “voorbeeld1234” voor een 100% korting, net als bij uw persoonlijke code bij een strippenkaart. Als de code is verlopen, bijvoorbeeld omdat een 5x PT strippenkaart al vijfmaal is ingevoerd, dan wordt er geen korting meer toegepast en blijft het oorspronkelijke bedrag staan. U kunt bij Bennie het tegoed op uw persoonlijke code inzien, maar ook opwaarderen met een nieuwe betaling.
Op het moment dat er géén (of een verlopen) kortingscode is ingevoerd, verschijnt er na het klikken op “Voltooien” een iDeal betaalscherm met het bedrag dat eerder is genoemd (€40,00 per persoon).
Instructievideo:

Reservering wijzigen?
Direct na het reserveren ontvangt u een e-mail ter bevestiging.
In deze bevestigingsmail staat een link naar het systeem waarin u uw reservering kunt verplaatsen naar een andere datum en tijdstip in de agenda. Betalingen, kortingscodes en/of het tegoed op uw strippenkaart worden hierin automatisch meegenomen. Na het verplaatsen van de reservering krijgt u opnieuw een bevestigingsmail.
Het afzeggen (verwijderen) van de reservering is lastiger, omdat dan het tegoed van de strippenkaart handmatig moet worden verhoogd, of een betaling moet worden gecrediteerd. De voorkeur is om de reservering zelf via deze link te verplaatsen naar een nieuw moment.

Mails in de spam (ongewenste mails) map gekregen?
Sommige mailproviders hebben een erg streng beleid. Daardoor kan het voorkomen dat e-mails in de map spam / ongewenste mail terecht komen. Ondanks dat er veel aandacht is besteed aan de juiste instellingen (versturen via SMTP i.p.v. PHP, de correcte DNS-instellingen, middelen om de reputatie van de mails afkomstig van benniesboksgym.nl te verhogen) zullen mails naar Microsoft-accounts (Hotmail / Live) in de spam terecht kunnen komen.
Voor zover ons bekend is, gaat het bij andere providers (o.a. Gmail van Google of bedrijfsdomeinen) gelukkig wel goed.
Mocht een bevestigingsmail in de spam terecht zijn gekomen, markeer dit bericht dan als “veilig” of klik aan: “blokkeer deze afzender nooit”. Ten eerste zult u voortaan onze mails direct in uw Postvak IN ontvangen, maar ook helpt dit ons om (voor Microsoft) een goede reputatie op te bouwen, zodat we hier in de toekomst geen last meer van hebben. Als Microsoft ziet dat veel mensen Bennie’s e-mailadres veilig vinden, dan vinden zij dat uiteindelijk ook.
Wat als er iets fout gaat?
De online agenda met het reserverings- en betaalsysteem met kortingscodes is voor ons ook nieuw. We hebben de functionaliteiten getest, maar het kan natuurlijk voorkomen dat u in de komende weken een fout ontdekt. Zou u dit willen doorgeven aan: info@benniesboksgym.nl of via de app? Wij kunnen er dan mee aan de slag! Mocht er iets misgaan tijdens of na de betaling, dan lossen wij dat op door middel van een terugbetaling, of u krijgt een 100% kortingscode om een gratis nieuwe reservering naar keuze te maken. De laatste optie is het makkelijkst voor iedereen. Bedankt voor uw begrip!